Indkøbskurv
( 0,00 DKK )
close× Ring til os på 70 277 677

FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Fragt

Normalpakker til pakkeshop 39,-, Normpal pakker med omdeling 59,-, volumepakker 169,-

Farligt gods (nødrakketter og lign.) skal sendes som sikkert gods - dette koster 499,- (inkl. moms)

Fragtfrit for PRIVATE ved køb over 1000,- (gælder kun ved levering i Danmark til GLS Pakkeshop på brofaste øer)

Pakkerne sendes med GLS enten til pakkeshop eller med omdeling. Afhænger af hvad man valgt. Pakken kan også leveres på feks. arbejde eller anden adresse.

Ja - du kan få track & trace nr. på dine pakker

Hvis du skulle være uheldig og modtage en vare der er defekt, så skal denne meldes som transportskade til os. Mail os en beskrivelse med fejlen samt billeder så melder vi fragtskaden, til transport firmaet. Husk at gemme alt emballage osv. da fragtfirmaet normalt vil have det retur.

Ja - alle pakker er forsikret. Så hvis de skulle forsvinde eller skades, holdes du som kunde skadesløs.

Betaling

Ja - du kan betale med Dankort, Visa/Dankort, Mastercard, Electron. Evt. gebyr oplyses ved betaling.

Ja - vi kan sende faktura via Klarna, det kræver dog at du bliver kreditgodkendt.

Ja - du kan betale med Mobilepay.

Ja - du kan betale via din netbank til vores konto i Ringkjøbing Landbobank 7670-0004598004

Ja - du kan betale i butikken.

Generelt

Normal leveringstid er 2-4 arb.dage

På hjemmesiden er vores leveringstider estimeret og opdateres efter bedste overbevisning. Der kan mod forventning forekomme leveringstider der er længere end beskrevet på hjemmesiden.

Ja - når du bestiller kan du vælge afhentning i stedet for at få varen tilsendt.

Normalt så produceres disse fra dag til dag.

Ja - du er velkommen til at komme til butikken. Husk at tjekke lagerstatus på hjemmesiden så vi er sikre på at varen du søger er på lager.

Nej, desværre ville det være umuligt, da vi har over 30.000 forskellige varenumre.

På hver enkelt vare kan du se statussen for lageret.

Vi har opdelt det i tre lagerstadier.

  • Vi har selv varen på lager: På lager
  • Vi bestiller den hjem inden for 2-4 hverdage: 2-4 dage
  • Vi bestiller den hjem forventeligt inden for 3-5 hverdage: Forventeligt 3-5 dage
    - Bemærk venligst det er et estimat af vores forventelige leveringstid.

Bemærk venligst at vi tager forbehold på fejl i vores leveringstid.

Ja - du kan bestille gavekort på hjemmesiden. Ring eller mail for nærmere information.

Normalt besvares alle indkommende mails i løbet af dagen. Men hvis vi skal spørge feks. producent kan svartiden blive længere, da vi skal indhente svar fra dem. Hvis du synes det er gået for lang tid, så send en rykker mail eller ring, så rykker vi for svar ved producenten.

Ja - selvfølgelig, du er altid velkommen at kontakte os.

Som udgangspunkt leveres alle lygter uden pærer. Hvis der er pærer i lygten, er disse "test" pærer som fabrikken har til indstilling af lygten. Forvent meget kort levetid på disse test pærer.

Hvis du synes din vare burde være leveret og du har ventet over 5 arb.dage, så er du velkommen at maile eller ringe og spørge til din levering.

Ja - vores telefoner er åbne hverdage 08.00-16.00 - Så ring endelig 70 277 677 hvis du har spørgsmål.

Vores åbningstider er hverdage 08.00-16.00

Domænet shipshop.dk har vi købt af kurator, dvs. fra konkursboet. Vi har ikke købt virksomheden, kun domænet. Vi har intet at gøre med selskabet Shipshop.dk ApS. Vi har blot købt domænet for at sikre os at ikke en konkurrende virksomhed åbner op på domænet.

Vi kan derfor desværre ikke håndtere/hjælpe med reklamationer, returprodukter, tidligere salg, kundedata eller andet tilknyttet virksomheden shipshop.dk ApS. 

Hvis du ønsker at komme i kontakt med Kurator (ansvarlig for konkursboet) kan du finde kontaktinformationerne herunder:

Kammer advokaten
Åboulevarden 49, 1.
8000 Aarhus C
Tlf.: 33 15 20 10 

Reklamationsret

Du har 2 års reklamationsret i henhold til dansk lov. I denne periode kan du reklamere over produktionsfejl. Hvis en reklamation afvises kan din vare afhentes igen. Vi opbevarer varerne i 14dage efter afvisning hvorefter vi bortskaffer varen/varerne.

En forbrugsvare er en vare med begrænset levetid, så som pærer, væsker, dæk osv.

En reklamation kan afvises hvis fejlen ikke reklamationsberettiget. Vi opbevarer varerne i 14dage efter afvisning hvorefter vi bortskaffer varen/varerne.

Returret

Som udgangspunkt har du altid fortrydelsesret/returret i henhold til dansk lov, ved online handel. Bemærk dog at specialproducerede produktionsvarer, dvs. varer der produceres på bestilling til dig eller specialtilpasses til dig, ikke kan returneres. Ring eller mail hvis du er i tvivl.

Du skal altid udfylde vores returneringsformular samt vedl. en kopi af din faktura. Varen skal sendes retur i salgsbar stand (dvs. vi skal kunne sælge den som ny igen) og du skal pakke varen forsvarligt ind. Udfyld også nedenstående returformular inden du returnere varen. Husk at vedl. en kopi af din faktura, vi kan ikke sende en kopi af din faktura, så husk at passe godt på den.